Τους αθλητές του «Πρωτέα» Αλεξανδρούπολης υποδέχθηκε στο γραφείο του ο δήμαρχος, Γιάννης Ζαμπούκης

Τους αθλητές του συλλόγου στίβου Πρωτέας Αλεξανδρούπολης, υποδέχθηκε στο γραφείο του ο Δήμαρχος Γιάννης Ζαμπούκης, προκειμένου να τους συγχαρεί για τις πολλές επιτυχίες που σημείωσαν στην συμμετοχή τους, στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Στίβου Κ16, Βορείου Ομίλου στην Ελευθερούπολη.

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Sunday, June 7, 2026

Latest Articles