Επιστήμονες θεωρούν πως βρήκαν τον λόγο που κάποιοι δεν κόλλησαν ποτέ κορωνοϊό

Μετά την έναρξη της πανδημίας του κορονοϊού, οι επιστήμονες άρχισαν να αναζητούν ενδείξεις σχετικά με το ποιοι παράγοντες έκαναν τους ανθρώπους περισσότερο ή λιγότερο ευάλωτους στον ιό. Ειδικότερα, με βάση τα επιστημονικά ευρήματα, οι άνθρωποι με ομάδα αίματος 0, ήταν οι λιγότερο ευάλωτοι στον ιό, συνεπώς ήταν αυτοί που δύσκολα κολλούσαν τον ιό.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles