Η «ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΘΡΑΚΗ» είχε… γράψει για την ανάγκη ίδρυσης κτηνιατρικής ήδη από τον Δεκέμβριο του 2022

Πιο έντονο από ποτέ είναι το ενδιαφέρον της τοπικής κοινωνίας της Αλεξανδρούπολης, για την ίδρυση Κτηνιατρικής Σχολής στην περιοχή από το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Πέραν της πρόσφατης επιστολής του Σεβασμιώτατου Άνθιμου, τον Δεκέμβριο του 2022, και η εφημερίδα “ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΘΡΑΚΗ” είχε υπογραμμίσει την αναγκαιότητα ίδρυσης Κτηνιατρικής Σχολής, πριν προλάβουν άλλοι…

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles