Ορκίστηκαν οι 33 απόφοιτοι του τμήματος νοσηλευτικής του Διδυμοτείχου

Με τα πρόσωπα των φοιτητών να λάμπουν, με τους συγγενείς και τους φίλους τους να τους χειροκροτούν γεμάτοι περηφάνια, πραγματοποιήθηκε σήμερα, Τετάρτη 13 Ιουλίου, η τελετή αποφοίτητης των 33 επιτυχόντων του τμήματος νοσηλευτικής του Διεθνούς Πανεπιστημίου Ελλάδος, στο Διδυμότειχο. Στον απόηχο της εκδήλωσης, ο Δήμαρχος Διδυμοτείχου, Ρωμύλος Χατζηγιάννογλου, βράβευσε την μέχρι πρότινος Πρόεδρο του Τμήματος, Ευγενία Μηνασίδου.

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Sunday, June 14, 2026

Latest Articles