Προτεραιότητα για το υπουργείο υγείας το νέο Νοσοκομείο Κομοτηνής

Τη λίστα με τις ενέργειες του υπουργείου υγείας για την αναβάθμιση, του Εθνικού Συστήματος Υγείας, κατέθεσε στη συζήτηση για τις προγραμματικές δηλώσεις στη βουλή, ο υπουργός Υγείας, Μιχάλης Χρυσοχοϊδης. Αναφέρθηκε και στην ανέγερση του νέου νοσοκομείου Κομοτηνής, την ώρα που δεν έχει υπογραφεί ακόμη σύμβαση για το έργο, αφού ο διαγωνισμό είχε κριθεί άκαρπος ήδη από τον περασμένο Φεβρουάριο.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles