Σε προσλήψεις 36 ατόμων στον τομέα της Καθαριότητας θα προχωρήσει ο Δήμος Αλεξανδρούπολης

Ο Δήμος Αλεξανδρούπολης ενημερώνει πως στο προσεχές διάστημα, θα προχωρήσει σε προσλήψεις 36 ατόμων στον Τομέα της Καθαριότητας, ώστε να καλυφθεί το κενό που θα αφήσουν οι 60 εργαζόμενοι που είχαν σύμβαση 8μηνης διάρκειας, και η οποία ολοκληρώνεται τον Νοέμβριο. Επιπλέον, παράταση αναμένεται να δοθεί στους εργαζομένους που βρίσκονται σε προγράμματα κοινωφελούς εργασίας.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles