Ξεκινά η ενεργειακή αναβάθμιση του κλειστού γυμναστηρίου της Ορεστιάδας «Νίκος Σαμαράς»

Ξεκίνησαν οι εργασίες για την ενεργειακή αναβάθμιση του κλειστού γυμναστηρίου της Ορεστιάδας «Νίκος Σαμαράς» . Οι εργασίες είναι προϋπολογισμού 2 εκατομμυρίων 400 χιλιάδων ευρώ, χρηματοδοτούνται από το πρόγραμμα ΥΜΕΠΕΡΡΑ του Υπουργείου Ενέργειας και έχουν ορίζοντα υλοποίησης 12 μήνες.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles