Με το νέο υπουργό ναυτιλίας συναντήθηκαν μέλη της ‘Ένωσης Λιμενικού Σώματος Θράκης – Τι του έθεσαν

Η ενίσχυση του λιμενικού σώματος Θράκης στην Αλεξανδρούπολη και την Σαμοθράκη, με ανθρώπινο δυναμικό αλλά και μέσα, ειδικότερα λόγω των εργασιών για το FSRU της Αλεξανδρούπολης, τέθηκαν επί τάπητος στην συνάντηση των μελών της Ένωσης Λιμενικού Σώματος Θράκης, με τον υπουργό Ναυτιλίας και νησιωτικής πολιτικής, Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη, στο υπουργείο. Μάλιστα, ο νέος υπουργός, αναμένεται να επισκεφθεί το προσεχές χρονικό διάστημα την Αλεξανδρούπολη .

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles