Μέσω ΔΙ.Α.Α.ΜΑ.Θ. επιδιορθώθηκε το πρόβλημα του κλιματισμού στο αεροδρόμιο της Αλεξανδρούπολης

«Αύριο θα έχει ολοκληρωθεί το έργο της αποκατάστασης του κεντρικού συστήματος κλιματισμού στο αεροδρόμιο» τόνισε σε σημερινές δηλώσεις του, ο αερολιμενάρχης του αεροδρομίου «ΔΗΜΟΚΡΙΤΟΣ» της Αλεξανδρούπολης, Στέλιος Ζαντανίδης. Η λύση ήρθε μετά την απόφαση της ΔΙ.Α.Α.ΜΑ.Θ. να χρηματοδοτήσει με 37.000 ευρώ το κόστος για την επιδιόρθωση του προβλήματος, ως ανταποδοτικό όφελος προς τον δήμο Αλεξανδρούπολης.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles