Το «στεφάνι της ζωής» χάρισαν οι τρόφιμοι του Ιωακείμειου Γηροκομείου στην Κατερίνα Σακελλαροπούλου

Επόμενος σταθμός της Προέδρου της Δημοκρατίας αποτέλεσε το Ιωακείμειο Γηροκομείο της Αλεξανδρούπολης. Εκεί, η Κατερίνα Σακελλαροπούλου ρώτησε τους ηλικιωμένους πώς περνούν και εκείνοι της απάντησαν ότι περνάνε καλά, είναι ικανοποιημένοι από τις υπηρεσίες που τους παρέχουν και νιώθουν όλοι μία οικογένεια. Στο τέλος μάλιστα, οι ηλικιωμένοι μαζί με τον Μητροπολίτη πρόσφεραν ένα δώρο στην πρόεδρο, το «στεφάνι της ζωής».

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles