Ξεκίνησαν οι αιτήσεις για την καταγραφή των ζημιών από τις φωτιές στην Αλεξανδρούπολη

Συνεχίζονται καθημερινά οι αιτήσεις στο Δήμο Αλεξανδρούπολης, από τους πυρόπληκτους, για την καταγραφή των ζημιών που υπέστησαν. Διευκρινίζεται πως οι ζημιές στο εσωτερικό των σπιτιών καταγράφονται στο πολυκοινωνικό, ενώ στο εξωτερικό των σπιτιών στην Διεύθυνση Αποκατάστασης Επιπτώσεων Φυσικών Καταστροφών Βορείου Ελλάδος. Η υποβολή αιτήσεων θα διαρκέσει μέχρι και την Τετάρτη 11 Οκτωβρίου 2023

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles