12 παλέτες με είδη πρώτης ανάγκης έστειλαν τα νοσοκομεία & ΚΥ του Έβρου στους πλημμυροπαθείς

Ξεπέρασε κατά πολύ τις προσδοκίες η συγκέντρωση ειδών πρώτης ανάγκης από τα νοσοκομεία και τα Κέντρα Υγείας του Έβρου. Τρόφιμα, νερό, είδη ένδυσης και υπόδησης, και ιατροφαρμακευτικά σκευάσματα συγκεντρώθηκαν σε μεγάλες ποσότητες από εργαζόμενους των νοσοκομείων και λοιπούς πολίτες και θα αποσταλούν στου πλημμυροπαθείς της Θεσσαλίας.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Tuesday, June 23, 2026

Latest Articles