Ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα Erasmus για την κλιματική αλλαγή του Διαπολιτισμικού Λυκείου Σαπών

Το πρωί της Τετάρτης 20 Σεπτεμβρίου έκλεισε ο κύκλος του ευρωπαϊκού προγράμματος Εράσμους, με θέμα την Κλιματική Αλλαγή και την προστασία του περιβάλλοντος, που υλοποίησε το Λύκειο Σαπών. Οι μαθητές του σχολείου συνεργάστηκαν με μαθητές από τη Νορβηγία, τη Φινλανδία και τη Γαλλία, αντάλλαξαν επισκέψεις απόψεις, κοινά όνειρα και στόχους.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles