«School pass» για την τόνωση του σχολικού τουρισμού στην Αλεξανδρούπολη

Συνάντηση εργασίας με την Υπουργό Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη, είχε στην Αθήνα, ο Δήμαρχος Αλεξανδρούπολης, Γιάννης Ζαμπούκης, μαζί με τον Πρόεδρο του Εμπορικού Συλλόγου Αλεξανδρούπολης, Βασίλη Κασαπίδη, με αντικείμενο την καθιέρωση επιδοτούμενων σχολικών εκδρομών στον Δήμο Αλεξανδρούπολης και τον Έβρο.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles