Δήμος Ορεστιάδας: Βασίλης Μαυρίδης και Διαμαντής Παπαδόπουλος στη «μάχη» του Β΄ γύρου

Στην Ορεστιάδα σε δεύτερο γύρο εκλογών περνούν νυν δήμαρχος και εκ νέου υποψήφιος Βασίλης Μαυρίδης με ποσοστό 37,46% και ο Διαμαντής Παπαδόπουλος που ήρθε δεύτερος με ποσοστό, 36,24%. Στις υπόλοιπες θέσεις ακολούθησαν ο Χρήστος Καζαλτζής, η Μαρία Γκουγκουσκίδου, ο Σάκης Παπανδρέου και ο Κώστας Ζαλουφλής.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles