Κατάθεση στεφάνων από τους μαθητές των σχολείων της Αλεξανδρούπολης στο μνημείο της Δόμνας Βισβίζη

Η καθιερωμένη κατάθεση στεφάνων στο μνημείο της Δόμνας Βισβίζη στην Αλεξανδρούπολη, πραγματοποιήθηκε σήμερα το πρωί, από μαθητές, σπουδαστές και προσκόπους Οι εκπρόσωποι, σχολείων, φορέων και συλλόγων απέτισαν φόρο τιμής στους πεσόντες του 2ου Παγκοσμίου Πολέμου.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Saturday, June 27, 2026

Latest Articles