Ο Θανάσης Βίτσας επιστρέφει στη διοίκηση του Δήμου Σαμοθράκης

Πανηγυρισμοί μέχρι το πρωί, πυροτεχνήματα στον ουρανό και πολλά χειροκροτήματα βίωσε χθες το βράδυ η Σαμοθράκη μόλις μαθεύτηκε το αποτέλεσμα και του τελευταίου εκλογικού τμήματος που ανέδειξε σε νέο δήμαρχο τον πρώην δήμαρχο του νησιού Θανάση Βίτσα. Ο επικεφαλής της παράταξης δημοτική ενωτική συνεργασία επιστρέφει στη διοίκηση του δήμου εκλεγμένος με ποσοστό 52,43% έναντι του Νικου Γαλατούμου που συγκέντρωσε ποσοστό 47,57%

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles