Ένας σκουπιδότοπος έχει δημιουργηθεί στα παλιά κτήρια απέναντι από τον Κεντρικό Σταθμό του ΟΣΕ

Μεγάλος όγκος σκουπιδιών βρίσκεται συγκεντρωμένος σε ένα από τα σημεία της Αλεξανδρούπολης από τα οποία καθημερινά διέρχεται πλήθος πολιτών, αλλά και επισκεπτών. Πρόκειται για τα κτήρια έναντι του κεντρικού σταθμού του ΟΣΕ, όπου βρίσκονται εναποτεθειμένα απορρίμματα, όπως χαρτόκουτα, πλαστικές σακούλες, ακόμη και καρέκλες.

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Sunday, June 7, 2026

Latest Articles