Ημερίδα ενημέρωσης για τον σακχαρώδη διαβήτη από τον Σύλλογο Κυριών και Δεσποινίδων Αλεξανδρούπολης

Ημερίδα ενημέρωσης για τον σακχαρώδη διαβήτη πραγματοποιήθηκε από τον Σύλλογο Κυριών και Δεσποινίδων Αλεξανδρούπολης. Στόχος της ημερίδας ήταν η ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των πολιτών σε βασικά ζήτημα που άπτονται της εμφάνισης, διαχείρισης και πρόληψης του σακχαρώδη διαβήτη, στο πλαίσιο υλοποίησης δράσεων ευαισθητοποίησης για την Παγκόσμια Ημέρα Διαβήτη 2023.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles