Παραιτήθηκαν ο πρόεδρος και ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Αλεξανδρούπολης

Τις παραιτήσεις του προς το ΤΑΙΠΕΔ υπέβαλαν ο πρόεδρος και ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Αλεξανδρούπολης. “Εν μέσω καταστάσεων που συνιστούν τροχοπέδη για τη συνέχιση του εθνικά σημαντικού έργου του Οργανισμού και δεν συνάδουν με τη δική μου στάση ζωής, υπέβαλα, όπως μου ζητήθηκε, την παραίτηση μου από τη θέση του Προέδρου», τονίζει σχετικά ο Κωνσταντίνος Χατζημιχαήλ, αφήνοντας αιχμές σχετικά με τον τρόπο εκπόνησης του σχεδίου, για την ανάπτυξη του λιμένα.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles