Στους δρόμους βγήκαν οι συνταξιούχοι της Αλεξανδρούπολης – Αδυνατούν να τα βγάλουν πέρα οικονομικά

Στους δρόμους της Αλεξανδρούπολης βγήκαν οι συνταξιούχοι της περιοχής, σήμερα το πρωί. Στη συμβολική παράσταση διαμαρτυρίας, δήλωσαν την αγανάκτησή τους για την ακρίβεια και το υψηλό κόστος διαβίωσης. Ζητούν αυξήσεις στις συντάξεις, για να μπορούν να ανταπεξέλθουν στη δύσκολη καθημερινότητα.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles