Τους ακρίτες παραγωγούς τίμησαν φέτος τα 16α Βραβεία Ποιότητας του «Γαστρονόμου»

Στον Έβρο ταξίδεψαν φέτος για την τελετή βράβευσης, τα 16α Βραβεία Ποιότητας. Η εκδήλωση που διοργάνωσαν το περιοδικό «Γαστρονόμος» και η εφημερίδα «Καθημερινή», φιλοξενήθηκε στις ιστορικές αποθήκες του Τελωνείου Αλεξανδρούπολης. Την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία της, η Πρόεδρος της Δημοκρατίας Κατερίνα Σακελλαροπούλου.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Tuesday, June 23, 2026

Latest Articles