Υπεράριθμα τα λεωφορεία που μεταφέρουν τους μαθητές του 2ου ΓΕΛ – Στέκονται όρθιοι ή μένουν εκτός

Ζήτημα μη ασφαλούς μεταφοράς των μαθητών που χρησιμοποιούν το αστικό λεωφορείο για να πάνε στο 2ο Γενικό Λύκειο της Αλεξανδρούπολης, θέτει η ένωση Ένωση του Συλλόγου Γονέων Μαθητών. Μεταξύ άλλων τονίζει πως τα λεωφορεία έχουν υπεράριθμους μαθητές μαζί με πολίτες, παρότι έπρεπε να είναι σχολικά, ενώ τίθεται πρόβλημα και στην επιβίβαση και αποβίβαση των μαθητών, η οποία δεν γίνεται μπροστά στο σχολείο, αλλά οι μαθητές πρέπει να διασχίζουν ένα δρόμο υψηλών ταχυτήτων.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles