Ακατάλληλο το νερό για πόση στον οικισμό του Άβαντα

Δυσάρεστα είναι τα νέα για τους κατοίκους του οικισμού Άβαντα του Δήμου της Αλεξανδρούπολης, καθώς όπως ανακοίνωσε η υπηρεσία της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης και Αποχέτευσης Αλεξανδρούπολης, μετά από μετρήσεις που έγιναν διαπιστώθηκε πως το νερό κρίνεται μη πόσιμο. Στο πλαίσιο αυτό, οι κάτοικοι θα πρέπει να κάνουν χρήση μόνο εμφιαλωμένου νερού, είτε για πόση, είτε για μαγείρεμα, μέχρι νεότερης ενημέρωσης.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles