Χριστουγεννιάτικη εκδήλωση στο κέντρο ημέρας υποστήριξης πασχόντων από άνοια

Με έναν ευχάριστο τρόπο έκλεισε η εβδομάδα για τους ασθενείς και τους φροντιστές των ατόμων, πασχόντων από άνοια, στο κέντρο ημέρας της Αλεξανδρούπολης. Ειδικότερα, πραγματοποιήθηκε η Χριστουγεννιάτικη εκδήλωση, η οποία περιείχε διαδραστικές δράσεις, ομιλίες για τα έθιμα της περιοχής, αλλά και μια έκπληξη, από τους μαθητές του 12ου Δημοτικού Σχολείου Αλεξανδρούπολης, οι οποίοι τραγούδησαν τα παραδοσιακά κάλαντα των Χριστουγέννων.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles