Ο Μητροπολίτης Άνθιμος θυμάται την εφιαλτική νύχτα της εκκένωσης του Ιωακείμειου Γηροκομείου

Για τις δύσκολες στιγμές της εκκένωσης του Ιωακείμειου γηροκομείου της Αλεξανδρούπολης, μίλησε ο Μητροπολίτης Άνθιμος, στην τελετή βράβευσης των φορέων και των προσώπων που συνέβαλαν στην εκκένωση του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Αλεξανδρούπολης.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles