Τα κάλαντα των Χριστουγέννων από τους μαθητές του Ειδικού σχολείου στον Δήμαρχο Αλεξανδρούπολης

Πρωινές καλημέρες και χριστουγεννιάτικες ευχές δέχτηκε ο Δήμαρχος Αλεξανδρούπολης Γιάννης Ζαμπούκης από μαθητές και μαθήτριες του Ενιαίου Ειδικού Επαγγελματικού Γυμνασίου – Λυκείου. Τα παιδιά, συνοδευόμενα από τον διευθυντή του σχολείου και εκπαιδευτικούς, επισκέφτηκαν νωρίτερα σήμερα το πρωί τον δήμαρχο στο γραφείο του, του ευχήθηκαν καλές γιορτές ενώ του προσέφεραν ένα χριστουγεννιάτικο δεντράκι που έφτιαξαν από ανακυκλώσιμα υλικά.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles