Τελετή ορκωμοσίας Δημάρχου Γιάννη Ζαμπούκη και νέου δημοτικού συμβουλίου Αλεξανδρούπολης

Χθες το απόγευμα στο κτήριο της αποθήκης 2 πλησίον του τελωνείου, στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης, πραγματοποιήθηκε η ορκωμοσία του επανεκλεγέντος δημάρχου Αλεξανδρούπολης και του νέου δημοτικού συμβουλίου. Επίσης, στην ίδια εκδήλωση έγιναν και οι ορκωμοσίες των Συμβουλίων των Δημοτικών Κοινοτήτων, καθώς και των Προέδρων Δημοτικών Κοινοτήτων. Την ορκωμοσία τέλεσε ο Μητροπολίτης Αλεξανδρουπόλεως, Τραϊανουπόλεως και Σαμοθράκης κ. Άνθιμος.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles