Εγκαινιάστηκε η ανακαινισμένη ψυχιατρική κλινική του ΠΓΝΑ

Πραγματοποιήθηκαν σήμερα το πρωί στο νοσοκομείο της Αλεξανδρούπολης, τα εγκαίνια της ανακαινισμένης ψυχιατρικής νοσηλευτικής μονάδας του πανεπιστημιακού γενικού νοσοκομείου της Αλεξανδρούπολης. Μεταξύ άλλων, στην εκδήλωση παρέστη και ο Υφυπουργος Υγείας Δημήτρης Βαρτζόπουλος.

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Saturday, June 13, 2026

Latest Articles