Ένας από τους λόγους του κυκλοφοριακού προβλήματος στην Αλεξανδρούπολη

Αντιμέτωποι με την έλλειψη χώρου προσωρινής στάσης, έρχονται καθημερινά οδηγοί των αστικών λεωφορείων στην Αλεξανδρούπολης, σε κεντρικές οδικές αρτηρίες της πόλης. Ειδικότερα, όπως καταγγέλλουν και ίδιοι στο ΘΡΑΚΗ ΝΕΤ, ασυνείδητοι οδηγοί παρκάρουν τα οχήματά τους εντός του χώρου στάσης των αστικών, με αποτέλεσμα τα αστικά να σταματούν πάνω στον δρόμο για την επιβίβαση και αποβίβαση των πολιτών, δημιουργώντας ταυτόχρονα μποτιλιάρισμα, σε όδους όπως η 14ης Μαΐου.

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Saturday, June 6, 2026

Latest Articles