Συνεχίζεται η αποχή των δικηγόρων μέχρι και την Παρασκευή 19 Ιανουαρίου

Την απόφαση να συνεχιστεί η καθολική αποχή των δικηγόρων, μέχρι και την Παρασκευή 19 Ιανουαρίου, διεκδικώντας την ικανοποίηση των πάγιων αιτημάτων του δικηγορικού κλάδου, αποφάσισε η Ολομέλεια των Προέδρων των Δικηγορικών Συλλόγων Ελλάδος. Η Ολομέλεια θα συγκληθεί εκ νέου την Παρασκευή 19 Ιανουαρίου, προκειμένου να επανεξετάσει τη στάση του σώματος, ανάλογα με τις εξελίξεις.

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Sunday, June 7, 2026

Latest Articles