Βίντεο για την εορτή των Τριών Ιεραρχών δημιούργησαν οι μαθητές του 3ου Γυμνασίου Αλεξ/πολης

Ένα βίντεο για τους Τρεις Ιεράρχες δημιούργησαν οι μαθητές του 3ου Γυμνασίου Αλεξανδρούπολης, η μνήμη των οποίων τιμάται κάθε χρόνο στις 30 Ιανουαρίου και αποτελούν τους πατέρες των γραμμάτων. Πιο συγκεκριμένα μια μαθήτρια βρίσκει απαντήσεις στις νεανικές ανησυχίες της και στα προβλήματά της, καθώς συζητά με τον Μέγα Βασίλειο, τον Άγιο Γρηγόριο τον Θεολόγο και τον Άγιο Ιωάννη τον Χρυσόστομο

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 11, 2026

Latest Articles