Μέχρι τις 21 Φεβρουαρίου οι υποψηφιότητες για τον θεσμό του «Συμπαραστάτη του Δημότη»

Μέχρι τις 21 Φεβρουαρίου μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να δηλώσουν την υποψηφιότητα τους, στην δημόσια πρόσκληση του Δήμου Αλεξανδρούπολης, για τον θεσμό του Συμπαραστάτη του Δημότη και της Επιχείρησης. Επιγραμματικά, η παρέμβαση του Συμπαραστάτη οδηγεί σε Καταπολέμηση της κακοδιοίκησης, Βελτίωση υπηρεσιών, Διασφάλιση αμεροληψίας, Διαφάνεια και Εξωδικαστική επίλυση διαφορών.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Tuesday, June 23, 2026

Latest Articles