Συνεχίζουν τις κινητοποιήσεις τους οι αγρότες του Έβρου – Μπλόκο στο τελωνείο των Κήπων

Με μπλόκο στο τελωνείο των Κήπων στον Έβρου απάντησαν οι αγρότες του νοτίου νομού μετά την συνάντηση που πραγματοποίησε αντιπροσωπεία από όλη τη χώρα και με τον πρωθυπουργό. Με τα περισσότερα αιτήματά τους να παραμένουν ανικανοποίητα, είναι αποφασισμένοι να συνεχίσουν τις κινητοποιήσεις τους. Το πρωί έκλεισαν για δύο ώρες τη δίοδο προς το τελωνείο για τα φορτηγά και επανέλαβαν το ίδιο και το απόγευμα.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles