Την πρωτοχρονιάτικη πίτα τους έκοψαν οι «Φίλοι του Γαλλικού Σταθμού Αλεξανδρούπολης»

Την πρώτη συνάντηση του χρόνου με αφορμή την κοπή πίτας για το νέο έτος, είχαν οι «Φίλοι του Γαλλικού Σταθμού Αλεξανδρούπολης». Η συνάντηση αποτέλεσε μια καλή αφορμή για τον σχεδιασμό των δράσεων για τη νέα χρονιά. Τυχερή της συνάντησης ήταν η Ελένη Ψαλτοπούλου, που έτυχε το φλουρί.

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Sunday, June 7, 2026

Latest Articles