Το Περιφ. συμβούλιο ΑΜ-Θ γνωμοδότησε να μεταβιβαστεί το εκκλησάκι του Αγίου Παϊσίου στη Μητρόπολη

Να περάσει στην κυριότητα της Μητρόπολης Αλεξανδρουπόλεως, το εκκλησάκι του Αγίου Παϊσίου στον Μαΐστρο, γνωμοδότησε το Περιφερειακό Συμβούλιο Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, στην πρόσφατη συνεδρίασή του. Η εν λόγω απόφαση του Περιφερειακού Συμβουλίου έχει μόνο γνωμοδοτικό χαρακτήρα και η τελική απόφαση θα ληφθεί από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας-Θράκης και τα συναρμόδια υπουργεία.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles