Ξεκίνησε η λειτουργία του κοινωνικού φροντιστηρίου στην Αλεξανδρούπολη

Ξεκίνησε η λειτουργία του κοινωνικού φροντιστηρίου του δήμου Αλεξανδρούπολης, μέσω του οποίου μαθητές όλων των βαθμίδων του σχολείου μπορούν να λαμβάνουν δωρεάν μαθήματα. Στο κοινωνικό φροντιστήριο, δάσκαλοι και καθηγητές προσφέρουν τις υπηρεσίες τους εθελοντικά.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles