Ανά στρέμμα κι όχι ανά δέντρο θα αποζημιωθούν τελικά οι ελαιοπαραγωγοί της Μάκρης

Ακόμη περιμένουν τις αποζημιώσεις τους οι ελαιοπαραγωγοί της Μάκρης, μετά και την τελευταία εξέλιξη με τη δημοσίευση της Κοινής Υπουργικής Απόφασης των υπουργείων Οικονομικών και Αγροτικής Ανάπτυξης που θέλει την αποζημίωσή τους σε άμεσο χρονικό διάστημα. Ωστόσο ο τρόπος αποζημίωσης έχει αλλάξει και πλέον τα χρήματα που θα λάβουν οι δενδροπαραγωγοί είναι ανά στρέμμα και όχι ανά δέντρο.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Saturday, June 27, 2026

Latest Articles