Αναβαθμίζονται ενεργειακά τα Κέντρα Υγείας της Θράκης και το ΠΓΝΑ

Το ΠΓΝ Αλεξανδρούπολης και μια σειρά από Κέντρα Υγείας της Θράκης πρόκειται να αναβαθμιστούν ενεργειακά, μετά την σύμβαση που υπέγραψαν, οι Διοικητές της 3ης και 4ης Υγειονομικής Περιφέρειας Μακεδονίας και Θράκης, παρουσία του Εντεταλμένου Συμβούλου και Επικεφαλής της Μονάδας Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας του ΤΑΙΠΕΔ, Παναγιώτη Σταμπουλίδη.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles