«Μάγεψαν» συναυλίες του Δημοτικού Ωδείου Αλεξ/πολης στον Καθολικό Ναό Αγίου Ιωσήφ

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκαν οι συναυλίες του Δημοτικού Ωδείου Αλεξανδρούπολης στον Καθολικό Ναό Αγίου Ιωσήφ. Για άλλη μια χρονιά το εκπαιδευτικό προσωπικό και οι σπουδαστές του Δημοτικού Ωδείου καθήλωσαν με τις ερμηνείες τους και απέσπασαν το πιο θερμό χειροκρότημα του κοινού . Το Σάββατο 27 Απριλίου 2024 στις 20:30, η Χορωδία Εφήβων και τα σύνολα Duetti του Ωδείου, παρουσίασαν έργα Μπαρόκ Μουσικής όπως Bach, Purcell Tallis . Την Κυριακή 28 Απριλίου 2024 στις 20:30 η ορχήστρα εγχόρδων του Ωδείου ερμήνευσε έργα Vivaldi, Bach, Purcell, Mozart κ.α. ενώ στις 12:00 το μεσημέρι της ίδιας μέρας προηγήθηκε η ίδια συναυλία έχοντας εκπαιδευτικό χαρακτήρα, καθώς συμμετείχαν ενεργά περισσότεροι σπουδαστές του Ωδείου.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles