Σύντομα η σύμβαση για νέο αστυνομικό μέγαρο στην Αλεξανδρούπολη

Τον Νοέμβριο υπογράφεται η σύμβαση για την ανέγερση του νέου αστυνομικού μεγάρου της Αλεξανδρούπολης. Μέχρι σήμερα, έχει κατατεθεί η εγγυητική επιστολή του προσωρινού σχήματος, έχει οριστεί ο ανεξάρτητος μηχανικός του έργου, ενώ γίνεται και η σχετική επεξεργασία για την εξασφάλιση της χρηματοδότησης.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles