24ωρή απεργία των δημοσίων υπαλλήλων στο δημαρχείο Αλεξανδρούπολης

Με κύρια αιτήματα υψηλότερους μισθούς και καλύτερες συνθήκες εργασίας, οι δημόσιοι υπάλληλοι της χώρας προσώρησαν σε 24ωρη απεργία. Στην Αλεξανδρούπολη, εκπρόσωποι συλλόγων εργαζομένων και εκπαιδευτικοί βρέθηκαν το πρωί της Τρίτης μπροστά στο δημαρχείο της πόλης.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Tuesday, June 23, 2026

Latest Articles