Επίτιμος δημότης Αλεξανδρούπολης ανακηρύχθηκε ο Αρχιεπίσκοπος Κύπρου Γεώργιος

Στην αποθήκη νο 2 στο λιμάνι, παρουσία τοπικών αρχών και δημοτών πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 14 Μαΐου η ανακήρυξη του Αρχιεπισκόπου Νέας Ιουστινιάνης και πάσης Κύπρου κ.κ. Γεωργίου σε επίτιμο δημότη Αλεξανδρούπολης. Η εν λόγω τιμητική εκδήλωση πραγματοποιήθηκε με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Αλεξανδρούπολης κατόπιν εισήγησης του Δημάρχου Γιάννη Ζαμπούκη.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles