Καταδικάστηκε ο καθηγητής που κατηγορήθηκε για προσβολή γενετήσιας αξιοπρέπειες και απειλή μαθήτριας

Ποινή φυλάκισης 22 μηνών με αναστολή επιβλήθηκε στον καθηγητή από την Αλεξανδρούπολη για προσβολή γενετήσιας αξιοπρέπειας και απειλή μαθήτριας, καθώς και διατάραξη λειτουργίας του σχολείου.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Tuesday, June 23, 2026

Latest Articles