Σε επίτιμη δημότισσα Ορεστιάδας θα ανακηρυχθεί η ΠτΔ, Κατερίνα Σακελλαροπούλου

Σε επίτιμη δημότη Ορεστιάδας πρόκειται να αναγορευθεί η πρόεδρος της Δημοκρατίας, Κατερίνα Σακελλαροπούλου, τον Ιούνιο, όταν και θα επισκέφθεί την πόλη. Την απόφαση έλαβε το δημοτικό συμβούλιο Ορεστιάδας.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Saturday, June 27, 2026

Latest Articles