ΔΕΥΑ Αλεξ/πολης:Ανάμεσα στους 6 φορείς που θα συμμετέχουν στο πρόγραμμα ολιστικής διαχείρισης υδάτων

Μετά από πολλές προσπάθειες και διαπραγματεύσεις, η ΔΕΥΑ Αλεξανδρούπολης σημειώνει ακόμη μια μεγάλη επιτυχία! Κατάφερε να είναι ανάμεσα στους 6 φορείς από όλη την Ελλάδα που θα συμμετέχουν στο πρόγραμμα ολιστικής διαχείρισης υδάτων και αστικών λυμάτων του Προγράμματος «Περιβάλλον και κλιματική αλλαγή 2021-2027». Με τον Πρόεδρο της ΔΕΥΑ, Χαράλαμπο Μιχαηλίδη, να τονίζει τα οφέλη του προγράμματος.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles