Το 1ο Νοσηλευτικό Συμπόσιο ΑΜ-Θ

Πλήθος νοσηλευτριών και νοσηλευτών αλλά και φοιτητών συγκεντρώθηκε στην Αλεξανδρούπολη για το 1ο Νοσηλευτικό Συμπόσιο Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης. «Όλες οι σχολές νοσηλευτικής πρέπει να βρίσκονται εκεί όπου υπάρχουν πανεπιστημιακά ιδρύματα», αναφέρει σχετικά με το Διδυμότειχο ο επίκουρος καθηγητής Νοσηλευτικής, Γιώργος Μανομενίδης.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Wednesday, June 24, 2026

Latest Articles