Αλεξανδρούπολη: Προσλαμβάνονται 115 σχολικές καθαρίστριες – Ξεκίνησε ο διαγωνισμός

Την πρόσληψη 115 σχολικών καθαριστριών, με την έναρξη της επόμενης σχολικής χρονιάς, ανήγγειλε ο Δήμαρχος Αλεξανδρούπολης Ιωάννης Ζαμπούκης. Ο σχετικός διαγωνισμός ξεκίνησε τη Δευτέρα 22 Ιουλίου και θα ολοκληρωθεί το Σάββατο 3 Αυγούστου. O Δήμαρχος επέστησε την προσοχή στις ενδιαφερόμενες, αναφορικά με τις απαιτούμενες γραφειοκρατικές διαδικασίες.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles