Για δεύτερη σερί χρόνια πραγματοποιήθηκε εκδήλωση για την οπτική οξύτητα στην προσχολική ηλικία

Ενημερωτική εκδήλωση για την οπτική οξύτητα στην προσχολική ηλικία, πραγματοποιήθηκε το απόγευμα της Τρίτης, στο Νομαρχείο της Αλεξανδρούπολης. Η διοργανώθηκε από την Πανεπιστημιακή Οφθαλμολογική Κλινική του Νοσοκομείου Αλεξανδρούπολης και ήταν ανοιχτή προς το κοινό, που έδειξε ενδιαφέρον να πληροφορηθεί για θέματα που αφορούν στην υγεία των ματιών.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles