Πρόσκληση του Δήμου Αλεξ/πολης για εκδήλωση ενδιαφέροντος από αγρότες για χρήση θερμικής ενέργειας

O Δήμος Αλεξανδρούπολης προσκαλεί όλους τους ενδιαφερόμενους αγρότες και αγροτικές επιχειρήσεις να δηλώσουν το ενδιαφέρον τους για αξιοποίηση της διαθέσιμης θερμικής ενέργειας για γεωργικούς σκοπούς, ενόψει της έναρξης λειτουργίας του έργου τηλεθέρμανσης του Γεωθερμικού Πεδίου Αρίστηνου – Άνθειας. Όπως ανακοίνωσε στο ΘΡΑΚΗ ΝΕΤ, ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Αλεξανδρούπολης, Χρήστος Γκουκουλάκης, τα γεωθερμικά πεδία στην περιοχή Αρίστινου – Άνθειας θα ξεκινήσουν την δοκιμαστική λειτουργία τους τον προσεχή Οκτώβρη.

spot_img

Related Articles

Stay Connected

8,567FansLike
0FollowersFollow
20,910SubscribersSubscribe
spot_img
spot_img
Thursday, June 25, 2026

Latest Articles